Szerviz és támogatás

Szerviz és támogatás

Támogatás műszaki kérdések és problémák esetén

Ha gyártási megoldást vásárolt nálunk, akkor teljesítőképes munkafolyamatot és minimális állásidőt vár el. Az Alphaset szerviz csoport ehhez megadja Önnek a szükséges támogatást.

A műszaki hozzáértés az innovatív reklámtechnika iparban különösen fontos. Ezért vesznek részt a technikusaink rendszeresen gépgyártók oktatásain, ahol tanúsítványt is szereznek.

Az extra méretű pótalkatrész raktárunk további fontos előfeltétel ahhoz, hogy az ügyfeleinket optimális szervizzel tudjuk támogatni.

A gépgyártók felhatalmaztak minket arra, hogy az általunk telepített gépekhez szerviz szolgáltatást nyújtsunk. Ehhez elmentettük a készülékek minden paraméterét, a szerviz intervallumokat és a műszaki alkalmazásokat, így optimális támogatást tudunk biztosítani.

Támogatás kérése

Probléma esetén a legegyszerűbben és leggyorsabban egy nyomtatvány segítségével vagy a support@alphaset.hu e-mail címen léphet kapcsolatba a technikusainkkal. Elég megadni a készülék típusát, a hiba rövid leírását és azt a telefonszámot, amelyen elérhetjük Önt. 
A szerviz csapatunk a lehető leggyorsabban fog reagálni, és tisztázza a probléma elhárításához szükséges kérdéseket.

Számos esetben a problémát távkarbantartással is meg lehet oldani. Ehhez a Teamviewer programot használjuk, amelyet ingyen letölthet. Ehhez a technikusunk ideiglenes, jelszóval védett hozzáférést kap az Ön számítógépéhez. A technikus munkáját a monitoron követheti.

Amennyiben a helyszínen kell segítenünk, akkor a szerviz csapatunk időpontot egyeztet Önnel.

Kattintson ide a Teamviewer letöltéséhez